Betalningssätt
Klarna Checkout är ett tryggt betalningssätt för dig som handlar i nätet. Enligt lagen om
betalningsinstitutets övergångsbestämmelser är servicen betecknad i betalningsinstutsregistret, som
uppehålls av Finansinspektionen. Servicen uppehålls av Klarna Oy (FO-nummer 2247127-6).
Betalningsknapparna
Klarna förmedlar betalningen till handlaren. Betalningsalternativen är faktura, delbetalning, konto, bank,
MasterCard, Visa och BankID. I kontoutdraget syns Klarna som betalningens mottagare. Vi förmedlar din
betalning till näthandlaren.
Betalning med kreditkort
I nätbutiken kan du betala med Visa-, Visa Debit, MasterCard och Debit MasterCard kort. Varken nätbutiken eller Klarna Oy har tillgång till kortuppgifterna och betalningskortets uppgifter sparas inte i våra system.
Nätbutiken använder internationella Verified by Visa och MasterCard SecureCode verifiering.
Nätbutiken använder Klarna som betalningsförmedling gällande kortbetalning. Nätbutiken fungerar som
marknadsförare av produkterna och tjänsterna och levererar godsen till slutkunden. Nätbutiken ansvarar
för juridiska skyldigheter samt de skyldigheter som är självreglerade. Vid kortbetalningar ingår affären
mellan kunden och Klarna Oy (2247127-6). Klarna ansvarar för de skyldigheter och reklamationer som ingår i kortbetalningar. Klarna syns som betalningsmottagare i kortfakturan och förmedlar till handlaren den summan som kunden betalat.
Leverans
Leveranssätt
För leveranser använder via Postnord. Leveranstiden är 4-8 vardagar.
Fraktkostnad (busspaket)
max. 2 kg 120 kr stor/LQ paket: +100 kr
max. 5 kg 150 kr
max. 10 kg 220 kr
max. 20 kg 245 kr
max. 30 kg 345 kr
max. 40 kg 400 kr
max. 50 kg 495 kr
max. 60 kg 595 kr
max. 70 kg 675 kr
max. 80 kg 765 kr
max. 90 kg 845 kr
100 kg 845 kr + 100kr/10 kg
inkl. moms.
Försäljningsområde
Alla inköp som görs via nätbutiken levereras endast till Sverige.
Leveranstid
Vi strävar efter att ordrarna levereras påföljande vardag från beställningen (må-fre). Varor vilka är
temporärt slut i nätbutiken är märkta. Vid överenskommelse kan vi skicka iväg hela ordern direkt då vi fått
tillhanda de varor som saknas. De flesta varor som är slut i vårt lager får vi mera av inom 1-2 veckor.
Retur av defekta varor
Varje enskild retur måste diskuteras i förhand med handlaren. Reklamationstiden är 14 dagar efter att
varan hämtats. Ni uppnår oss som bäst via info@epoxiofiber.se, eller via telefon +35896126820. Defekta
varan byts ut endast mot motsvarande vara. Handlaren ersätter inte de utgifter som orsakas av returen,
förutom i de fall då kunden kommit överens med handlaren. Handlaren löser inte ut de varor som sänts i
retur med bussförskott.
Eventuella transportskador
Trots att varorna packats omsorgsfullt kan försändningen ta skada under leveransen. På grund av detta
lönar det sig att kolla paketets skick redan i det skede då paketet hämtas. Vid eventuella transportskador
vänligen gör en skadeanmälan DIREKT till Bussgods eller Posten. Kontakta även handlaren, så kommer vi
överens om ny leverans. Enligt konsumentsskyddslagen berör 14 dagars full ångerrätt alla oöppnade paket.
Handlaren ansvarar inte för de utgifter som orsakats av returen.
Return and refund policy
Enligt konsumentsskyddslagen berör 14 dagars full ångerrätt alla oöppnade paket. Varje enskild retur måste diskuteras i förhand med handlaren. Reklamationstiden är 14 dagar efter att
varan hämtats. Ni uppnår oss som bäst via info@epoxiofiber.se, eller via telefon +35896126820.
Kontaktuppgifter
Vid eventuella frågor vänligen kontakta oss via:
– E-post: info@epoxiofiber.se
– Telefon +35896126820